Графік роботи
Кошик
Бренд | Назва | Наявність | Термін постачання | Ціна | Замовлення | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
HERTH+BUSS JAKOPARTSJ3408004 | Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 139,7
Висота [мм]: 66,5 Діаметр барабана: 254 Діаметр маточини [мм]: 100 Кількість отворів 1: 5 Кількість отворів 2: 2 |
Нет в наличии | ||||||
Аналоги для HERTH+BUSS JAKOPARTS J3408004 | ||||||||
MAGNETI MARELLI600000092970 | Гальмівний барабан | Нет в наличии | ||||||
TRWDB4232 | Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 139,7
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 53,5 Діаметр барабана: 254 Кількість отворів: 5 Макс. розмір розточування гальмівного барабана [мм]: 255,5 |
Нет в наличии | ||||||
KAVO PARTSBD-8854 | Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 140
Висота [мм]: 67 Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 53 Діаметр барабана: 254 Діаметр маточини 1 [мм]: 50 Кількість отворів: 5 |
Нет в наличии | ||||||
A.B.S.2688-S | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,85
Висота [мм]: 67 Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 53 Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 254 Діаметр маточини 1 [мм]: 50 Число отворів у диску колеса: 5 |
Нет в наличии | ||||||
NIPPARTSJ3408004 | Гальмівний барабан
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 53
Діаметр барабана: 254 Діаметр центрування [мм]: 50 Заг. висота гальм. барабана [мм]: 67 Кількість отворів: 5 |
Нет в наличии | ||||||
BRAKE ENGINEERINGDR962306 | BRAKE ENGINEERING DR962306 |
Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 139,7
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 53,5 Діаметр барабана: 254 Кількість отворів: 5 Макс. розмір розточування гальмівного барабана [мм]: 255,5 |
Нет в наличии | |||||
SUZUKI43511-56B00 | SUZUKI 43511-56B00 |
Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 139,7
Висота [мм]: 66,5 Діаметр барабана: 254 Діаметр маточини [мм]: 100 Кількість отворів 1: 5 Кількість отворів 2: 2 |
Нет в наличии | |||||
SUZUKI43511-56B00-000 | SUZUKI 43511-56B00-000 |
Гальмівний барабан
? фаски 2 [мм]: 139,7
Висота [мм]: 66,5 Діаметр барабана: 254 Діаметр маточини [мм]: 100 Кількість отворів 1: 5 Кількість отворів 2: 2 |
Нет в наличии |